CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 2 November 2008

Myself

Gua sebenarnya tak tau nak mulakan blog ni....Oklah..utk sesi ni gua ni cite pasal gua....Gua di lahirkan di sebuah kampung iaitu kampung Tebaang,Daro,sarawak.Kampung ni kat Bahagian mukah...Land of Melanau...So gua ni melanau muslim...Gua sekolah rendah kat kampung...pastu sekolah menengah kat SMKA Sibu...Kampung Tebaang ni bagi gua kampung paling indah ...he he...
Pas SPM gua masuk Ins.Perind.Petroleum Petronas first kat Politek Kuching pastu sambung kat Batu rakit ,Trenganu...Kira dah biasale berjauhan ngan family...Tanggal 15/1/97 abis je kat instep gua kerja kat Titan Chemical kat P.Gudang ,Johor.So dah hampir 12thn gua kerja kat Titan.Happy gak kerja kat sini kekadang tensen gak...biasale jd kuli...nak buat camne....
Gua menutup zaman bujang tanggal 13-11-2006...ngan gadis bugis dri senggarang Batu Pahat..Nama die Siti Norhajjar...dh dapat anak sorang...nama die Mya Qistina Addawiyyah...
Ni bulan February insyaallah dpt no 2...Production bleh thn ngak...hehe...oklah...

0 comments: